Notice: Undefined index: WYSYLKA_MINIMALNA_WAGA in /home/meta/domains/metamorfoza.pl/public_html/metasklep/moduly/wysylka/wysylka_inpost_kurier.php on line 43
„Hipnoza prowokatywna” Jørgen Rasmussen
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Książki prowokatywne » „Hipnoza prowokatywna” Jørgen Rasmussen
Kontakt
  • Metamorfoza Ewa Czapska-Kowalik
  • Wydawnictwo Metamorfoza
    Wrocław
    NIP: 898-113-70-90
  • E-mail:ksiazki@metamorfoza.pl
  • Telefon71 78 33 769
    502 314 078
  • Godziny działania sklepuMETAsklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze.
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
„Hipnoza prowokatywna
PolecamyNasz hit

„Hipnoza prowokatywna” Jørgen Rasmussen

Średnia ocena (5/5):
Średnia ocena 5/5
(głosów 1)

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 3 dni

Koszt wysyłki: od 17,00 zł

Kod producenta: HP

Komentarz do produktu:

Cena: 77,95 zł

Cena katalogowa: 77,95 zł

Oszczędzasz: 0,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (1)
  • Historia zakupów (67)

Do polskiego czytelnika

   Terapia prowokatywna i coaching prowokatywny są obecne w Polsce od lat już kilkunastu. Niektórzy polscy terapeuci już wcześniej słyszeli, a może nawet widzieli, sesje terapii prowokatywnej, jednak w szerszej świadomości Polaków metoda prowokatywna zaczęła się pojawiać dopiero w roku 2004, gdy po raz pierwszy przyjechał do Polski, na moje zaproszenie, Frank Farrelly – genialny twórca tej metody.
   Od tego momentu wiele się wydarzyło. Przez polskie środowiska psychologiczne, terapeutyczne, coachingowe i rozwojowe przeszła burza bardzo różnych opinii. Niektórzy jej zupełnie nie zauważyli, niektórzy się zachwycili metodą, inni odsądzili ją od czci i wiary, jak np. członkinie komisji etyki któregoś stowarzyszenia przychoterapii psychoanalitycznej po przeczytaniu wywiadu Doroty Frontczak w Wysokich Obcasach w październiku 2006 pod tytułem „Skopać pacjenta”. A może po przeczytaniu tylko tytułu tego wywiadu. Już przeczytanie wyróżnionego fragmentu bardziej zaciekawia niż bulwersuje:

„Gdy klientka przyszła na pierwszą sesję, lał deszcz. Zapytałem ją, czy czuje się jak szmata. Przytaknęła. Więc wytarłem buty w jej sukienkę. Na drugiej sesji lekko ją kopnąłem. Na trzeciej mi oddała.”

Fragment ten doskonale ilustruje istotę podejścia prowokatywnego: odgrywanie „adwokata diabła”. W tej książce, drogi czytelniku, znajdziesz wiele przykładów takiego właśnie działania w wykonaniu „terapeuty od niemożliwych przypadków”.
   Namawiam na kilkakrotne przeczytanie tej książki. Jeden raz z perspektywy zaciekawionego laika, drugi: z pozycji terapeuty lub coacha, który chce najskuteczniej pomagać swoim klientom, trzeci raz: z perspektywy klienta, który próbował już niemal wszystkiego. Jeżeli nadal jest to dla ciebie, czytelniku, temat bulwersujący, to chyba dobrze. Odkrycia, nowe drogi, wynalazki, inny świat – są tam, gdzie większość boi się wejść, nieliczni rzucają się na łeb, a inni wchodzą powoli, z ciekawością i zachwytem poszerzając to, co dotychczas uznawali za możliwe.
   Nie namawiam nikogo na porzucenie dotychczas stosownych metod i przejście na „prowokatywizm”. Namawiam zamiast tego na uzupełnienie własnej „skrzynki z narzędziami” o „narzędzia” prowokatywne, trzymane tam na momenty, gdy uznasz je za użyteczne: z konkretnym klientem, w konkretnym momencie i w konkretnej sprawie. Oraz jako ostatnią deskę ratunku przy „klientach, na których nic nie działa”.
   Wśród tych ostatnich łatwo spotkać „klientów-kolekcjonerów”, wieszających nad kominkiem kolejne głowy terapeutów i coachów, którzy im „nie pomogli”. Tych cenimy najbardziej. To oni stawiają nam największe wyzwania, i to dzięki nim rozwijamy w sobie uważność, kreatywność, dzięki nim zdobywamy nowe narzędzia, metody i sposoby. Dzięki nim rozwijamy się i jako profesjonaliści i jako ludzie.

Do czego serdecznie zapraszam wraz z Jørgenem Rasmussenem!


Tomasz Kowalik
Coach Master Trainer , ICI
Trener Coachingu Prowokatywnego


Wrocław, październik 2020

#hipnozaprowokatywna
#terapiaprowokatywna

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Odpowiedzi na pytanie „Co Cię zainteresowało w "Hipnozie prowokatywnej"?” Sposób opowiadanych historii. Siła narzędzia, nieodgadnione możliwości ludzkiego umysłu, ciekawość tematu, nowa ścieżka komunikacji w obszarze mi nieznanym. Twoje odcinki i zainteresowanie tematem hipnozy i prowokatywności, której miałam okazję uczyć się od Marka Rożalskego. Skuteczność. Prowo. Fajny lekki sposób prowadzenia. Podejście do problemu. Zaintrygowała mnie. Jestem fanką Maszyny Tęcz i chętnie poczytam kolejne „przygody”.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Klient: Ma...A , data zakupu 26-02-2025 22:18

Klient: Pa...ka, data zakupu 03-02-2025 21:27

Klient: An...ka, data zakupu 30-01-2025 22:15

Klient: Ar...ro, data zakupu 23-08-2024 21:13

Klient: Sy...ak, data zakupu 30-07-2024 12:26

Klient: Ma...ka, data zakupu 16-06-2024 13:11

Klient: Ma...i , data zakupu 13-05-2024 20:18

Klient: Ma...ki, data zakupu 18-03-2024 19:11

Klient: Pi...cz, data zakupu 14-03-2024 14:23

Klient: Pr...al, data zakupu 06-01-2024 18:42

Klient: Fi...ch, data zakupu 11-08-2023 17:29

Klient: Pa...ak, data zakupu 05-05-2023 16:10

Klient: Ma...k , data zakupu 26-04-2023 13:41

Klient: Ta...ub, data zakupu 15-02-2023 14:12

Klient: Ka...ka, data zakupu 15-02-2023 01:36

Klient: Al...ła, data zakupu 27-01-2023 10:42

Klient: Ar...ra, data zakupu 12-01-2023 10:57

Klient: Ma...ka, data zakupu 26-12-2022 11:39

Klient: Ew...ka, data zakupu 01-09-2022 13:41

Klient: Ma...ka, data zakupu 24-06-2022 16:30

Klient: Je...ik, data zakupu 31-05-2022 10:06

Klient: Ba...ki, data zakupu 16-02-2022 15:08

Klient: Ma...na, data zakupu 03-02-2022 10:12

Klient: Sy...ak, data zakupu 17-01-2022 10:59

Klient: Ja...yk, data zakupu 01-10-2021 16:16

Klient: Ag...ka, data zakupu 31-05-2021 19:13

Klient: An...ka, data zakupu 27-05-2021 14:28

Klient: Jo...cz, data zakupu 21-04-2021 10:52

Klient: Ag...ka, data zakupu 20-04-2021 09:23

Klient: Ma...ek, data zakupu 05-03-2021 09:07

Klient: Ag...cz, data zakupu 11-01-2021 14:43

Klient: Ma...yk, data zakupu 22-12-2020 21:45

Klient: An...ka, data zakupu 20-12-2020 16:06

Klient: An...ka, data zakupu 19-12-2020 11:09

Klient: Ew...ks, data zakupu 09-12-2020 12:05

Klient: Pa...eś, data zakupu 02-12-2020 18:20

Klient: Ag...ka, data zakupu 27-11-2020 17:07

Klient: El...ka, data zakupu 26-11-2020 20:32

Klient: Gr...ka, data zakupu 26-11-2020 09:42

Klient: El...ka, data zakupu 25-11-2020 17:27

Klient: Ju...ka, data zakupu 25-11-2020 15:26

Klient: Ag...or, data zakupu 25-11-2020 08:00

Klient: Ag...ek, data zakupu 22-11-2020 21:23

Klient: Ka...en, data zakupu 22-11-2020 09:15

Klient: Ew...ód, data zakupu 20-11-2020 22:54

Klient: Ig...ki, data zakupu 20-11-2020 18:17

Klient: Ma...er, data zakupu 19-11-2020 21:14

Klient: Zb...ła, data zakupu 19-11-2020 16:56

Klient: Mi...ki, data zakupu 19-11-2020 13:21

Klient: Iz...ny, data zakupu 19-11-2020 12:18

Klient: To...ny, data zakupu 19-11-2020 10:22

Klient: Mi...ki, data zakupu 18-11-2020 22:30

Klient: Do...ka, data zakupu 18-11-2020 13:54

Klient: Le...ko, data zakupu 18-11-2020 03:23

Klient: Kr...ki, data zakupu 17-11-2020 22:30

Klient: Jo...rf, data zakupu 17-11-2020 20:51

Klient: Ma...ka, data zakupu 17-11-2020 14:16

Klient: Jo...ek, data zakupu 17-11-2020 11:52

Klient: Kr...ki, data zakupu 17-11-2020 10:55

Klient: Pr...ki, data zakupu 17-11-2020 09:16

Klient: Lu...ka, data zakupu 16-11-2020 19:34

Klient: Jo...in, data zakupu 16-11-2020 18:53

Klient: Ma...la, data zakupu 16-11-2020 18:52

Klient: Al...ak, data zakupu 16-11-2020 17:43

Klient: Jo...dt, data zakupu 16-11-2020 14:50

Klient: Lu...ak, data zakupu 16-11-2020 14:25

Klient: Lu...ke, data zakupu 16-11-2020 14:10

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ